Louise HLouise HBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2014-3-30

Louise H Tilmeldt: jan 2013
Emne: 1
Svar: 2
Fugle: 2

Sammen sætning af ung og gammel fugl?

Hej

Her idag gik min gamle undulat hen og døde.. Har nu hendes søn sidende tilbage på ca 5-6 år.. Syntes jo ikke han skal gå alene (har hørt noget om at de helst skal have selskab med en anden) men altså, tænkte så på om man kunne sætte en ung og en 'gammel' undulat sammen i samme bur? eller vil det være en dårlig ide?

Gå til sidste svar »

Svar til: Sammen sætning af ung og gammel fugl?

• Cecilie J Tilmeldt: mar 2014
    Svar: 12
    4 år siden

I går døde min ene hun, og i frygt for at hannen skulle sø af sorg fandt jeg en opdrætter samme aften og købte en lille hun. Jeg startede med at have dem i hver sit bur i ca 5 min, hvorefter jeg satte hunnen ind til hannen. De er allerede bedste venner! Så det er intet problem, bare sørg for at holde øje med dem da de godt kan hakke lidt på hinanden

• Louise H Tilmeldt: jan 2013
    4 år siden

Okay kender du nogle opdrættere i midtjylland?

• Cecilie J Tilmeldt: mar 2014
    Svar: 12
    4 år siden

Desværre, jeg er selv fra sjælland…

• Louise H Tilmeldt: jan 2013
  • Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    Annoncer: 1
    4 år siden

hej har en sød lille grå hunundulat fra november bor i Spjald vestjylland hvis du r interesseret, så ring ------97384708 ------hun er af Engelsk afstamning, de er mere rolige end de små Australske.....Ane

• Selina S Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 3
    Svar: 11
    4 år siden

Det samme skete for mig. Jeg har en han herhjemme på 8 år, og efter at hans kammerat døde, skyndte jeg mig at få fat i en lille unge. I starten hakkede han hende lidt, men efter lidt tid, og rangordenen var sat på plads, var der ingen ting. Nu hygger han sig gevaldigt med sin nye veninde

Svar til: Sammen sætning af ung og gammel fugl?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...