Natascha KNatascha KBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2020-2-11

Natascha  K Tilmeldt: feb 2020
Emne: 1

Blå gul ara afhængig af hash

Vi er en familie som har en blå gul ara på 12 år Skipper, vi har næsten lige købt ham, nu er vi så blevet tilbudt at få en han mere med alt til gratis, der er bare lige det at han kommer fra et bosted fra en ældre mand som har haft ham i mange år, og han har røget hash i alle årene i gøjens nærvær, så nu er den afhængig, nogen som ved om vi kan afvænne den uden den tager skade og evt hvordan. Manden vil rigtig gerne af med ham, har ikk plads til ham, og spurgt vores datter som arbejder der om ikk vi vil ha den, da han ved vi har en i forvejen. Og vi vil rigtig gerne hjælpe ham af med den, men altså kun hvis vi selv kan undgå at sku hi den hash 😂

Gå til sidste svar »

Svar til: Blå gul ara afhængig af hash

• Nicoline J Tilmeldt: jun 2017
    Svar: 2
    Fugle: 1
    5 måneder siden

jeg ville kontakte en dyrlæge og høre. har førhen haft fugle der er kommet fra rygere steder der Simplethent er døde at være passive ryger. alt røg fra stearin lys/cigarret/osv. er giftigt så jeg ville råd fører mig os dyrlæge inden :-).

Svar til: Blå gul ara afhængig af hash

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...