Bolette JBolette JBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2017-3-24

Bolette J Tilmeldt: sep 2015
Emne: 1
Svar: 5
Fugle: 1

Må jeg se jeres fuglebur

Som overskriften siger syntes, jeg det kunne være sjovt at se jeres fuglebur, er fuglen glad for sit bur, eller er var det et fejlkøb.

Har du evt. gode råd om fuglehold, pleje og rengøring i og omkring buret, der kan gøre det nemmere og lettere for andre

Gå til sidste svar »

Svar til: Må jeg se jeres fuglebur

• Bolette J Tilmeldt: sep 2015
    1 år siden

Her er Spaghetti`s papegøjebur.
    Det var lidt af et fejlkøb, han bruger kun den øverste del, jeg får nok et nyt bur indenfor nærmeste fremtid.

• Bolette J Tilmeldt: sep 2015
    1 år siden

Jeg har lavet gulvbeskytter hvor min papegøje elsker mest at sidde, af gamle gulvbeskytter til kontorstole, de er meget nemme at rengøre, og kan skæres lige i den form du har brug for, det er lidt svært at skære dem til, men det er besværet værd.

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    1 år siden

jeg har tre bure og en voliere, den er delt i to den "lille del er der elegans parakitter i den store del kanariefugle og burene beboes af engelske undulater

• John L Tilmeldt: apr 2017
    Svar: 1
    1 år siden

Mit indendørs er bygget af have stålhegn fra jemog fix. 399kr pr fag 1x2meter. Pulver lakeret.

• Mikkel N Tilmeldt: nov 2018
    Svar: 1
    1 måned siden

Må lige få taget et billed snart men lige købt sådan et her https://dyreverdenen.dk/papegoejebur-78x60x156-cm

Svar til: Må jeg se jeres fuglebur

Relaterede emner

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...