Yasmin JYasmin JBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2016-5-6

Yasmin J Tilmeldt: maj 2016
Emne: 1

Kan en meget nervøs ikke håndtam fugl, komme ud af sit bur?

Jeg passer lige pt en meget nervøs undulat (skal lige siges jeg fik ham hjem igår) og jeg syntes han virker lidt rastløs. Han sidder mest bare stille, men nogle gange får han et "flip" hvor han hopper rundt i buret, og basker med vingerne.
Men problemet er at jeg syntes det er enormt synd at han bare skal sidde der og kukke lurre, men han er jo ikke håndtam, og jeg aner derfor ikke om jeg overhovedet kan ange ham igen hvis han først er ude? Nogle gode råd? Det haster!

Gå til sidste svar »

Svar til: Kan en meget nervøs ikke håndtam fugl, komme ud af sit bur?

• Sarah Emilie B Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 17
    Svar: 153
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 2
    3 år siden

hvis den ved hvor foderet er, kan du godt åbne op og se om den vil ud, men endelig ikke skræmme den ud. Det er jo en stor og farlig verden herude

Når den bliver sulten vil den igen søge i buret efter mad (så længe der ikke er mulighed for det udenfor buret)

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    3 år siden

jeg mener ikke det er en god ide bare lad ham sidde til han er faldet til.....hvor læne skal du passe ham? mine er ynglepar de kommer aldrig ud af burene, det wer ikke noget de absolut behøver, især når de ikke er tamme.

Svar til: Kan en meget nervøs ikke håndtam fugl, komme ud af sit bur?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...