Julia BJulia BBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2015-5-26

Julia B Tilmeldt: maj 2015
Emne: 1

Hjælp! Lille unge

Hej. Her for ca 2 timer siden fandt min veninde og jeg en lille fugle unge . Det er en skade tror vi. Den har fået fjer og kan gå og løbe. Den kan ikke flyve eller drikke selv. Den er meget rolig. Vi har sat aviser ned i en stor spand hvor der er noget fugle mad til den. Den spiser det ikke så vi må tage en teske og proppe lidt mad ind af gangen. Vi har en lille sprøjte til at den kan få vand. Den er helt fin uden sår eller noget andet. Den klør sig lidt i fjerene en gang i mellem. Jeg har ikke forstand på fugle men det har i vel?

Hvad kan man fodre sådan lille unge med? Hvor tit skal den have mad og drikke? Den er gladere for at drikke end den er for at spise. Den sidder helt stille på et tæppe lige nu. Man kan sagtens røre den og tage den op uden den gør noget. Håber i vil hjælpe

Gå til sidste svar »

Svar til: Hjælp! Lille unge

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    4 år siden

fuglemad, skriver du hvad består det af? en skade er jo en rovfugl så det må indeholde noget animalsk stof.
    har du spurgt i en fugleforretning....Har hjulpet en veninde med at opfodre en krageunge der proppede vi småtskårne fiskestykker i gabet på ham.

Svar til: Hjælp! Lille unge

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...