Tom STom SBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2014-4-12

Tom S Tilmeldt: sep 2013
Emne: 1

Lille begynderfugl.

Hej, Jeg har i længere tid gået lidt med tanken om at anskaffe mig en fugl, Dog skal det siges at jeg ikke har forstand på fugle, og kunne derfor godt tænke mig en fugl der er begynder venlig, ikke larmer for meget og som kan gøres tam forholsvis let.
Jeg tænker lidt at jeg er ude efter en lidt mindre fugl, og har derfor hørt om kanariefugl og undulater. Men er der andre der vil være passende som er i nogenlunde samme størrelse ? Kunne godt tænke mig en fugl der er lidt mørkere i sine fjer, evt sort

Og tak fordi i kiggede

Gå til sidste svar »

Svar til: Lille begynderfugl.

• Sarah Emilie B Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 17
    Svar: 153
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 2
    5 år siden

jeg tror undulater ville være fine, eller måske en dværgpapegøje? de er begge ret lette at få tamme og jeg har hvert fald ikke oplevet at mine larmer det store.
    så vidt jeg husker, så larmer kanariefugle pænt meget

• Jonna B Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 2
    Svar: 14
    Fugle: 2
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 4
    5 år siden

Hejsa. en SENEGAL papegøje er en super opstart.
    Husk at de skal have pellet foder (nutribird G18 eller NutriBird G 14 Tropical ) Link: http://dyrenesnetsalg.dk/nutribird-213
    . og et STORT bur- størrere end anbefalet bare for dyrevelfærdet. - Den bliver lykkelig. Køb en Senegal der 3,3 - 4 mdr gammel så er den lige taget fra. og knytter sig med det samme.
    SE LINKS:

Svar til: Lille begynderfugl.

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...