Nicolai CNicolai CBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2014-4-7

Nicolai C Tilmeldt: jun 2013
Emner: 8
Svar: 47
Fugle: 1

Taca har fået en kæreste

Hej i wekkenden købte jeg en solparakit hun til Min han jeg opdaget hun på den ene fod har skæve tær nogle der ved om man kan gør noget ? Ud over det er meget stille men i god foder stand spiser meget om dagen taca og hende kommer fint ud af det med hinanden intil vi vil snakke med dem selv om taca er ude og blir nusset angriber han hende når vi er der hun vil os rigtig gerne men det li som om taca siger hun skal holde sig væk hun er håndmadet men kan ikke li berøring eller gå på finger hun er en mdr ældre end han er og vejer mere end ham hun vejer110 gram han vejer 102 gram hvordan får jeg ham op i vægt de får zupreem har osse tør ægge foder blandet med frø og frisk frugt hverdag?

Gå til sidste svar »

Svar til: Taca har fået en kæreste

• Jonna B Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 2
    Svar: 14
    Fugle: 2
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 4
    5 år siden

Tillykke med den nye dame.
    Ang de skæve futter, så er det helt korrekt hvad oORainbowO har skrevet. Der er ikke noget at gøre hvis det er en gammel skade eller noget der er medfødt.
    Held og lykke med dem.
    Mvh Jonna

• Nicolai C Tilmeldt: jun 2013
    5 år siden

Mange tak for jers svar så kan jeg godt ånde lettet op nu hun os faldet til så nu skal jeg bare vinde hendes tillid 100%

• Sofie J Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 2
    Svar: 150
    Fugle: 6
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 6
    5 år siden

Nu ved jeg ikke hvad den anbefalede ynglealder er for solparakitter men vær opmærksom på nu du har en redekasse oppe at de godt kan finde på at yngle når de kan og ikke når det er bedst.. Gerne andre på banen her.??

Jeg ved undulater gerne skal være et lille år før man skal lade dem yngle hvor de er klar allerede efter et halvt.

5 år siden

De er kønsmodne når de er mellem 11/2-2 år gamle

5 år siden

Solparakitter skal have adgang til en redekasse fordi de sover i den dette gør de os i naturen

Svar til: Taca har fået en kæreste

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...