monica Smonica SBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2014-1-3

monica S Tilmeldt: jan 2014
Emner: 5
Svar: 17
Fugle: 1

han og hun sammen

overskriften skulle have heddet han/han eller han/hun

Vi vil gerne have en undulat mere, til at holde vores lille undulat han med selskab.
Men men men.....

Havde en han mere i tankerne, men vil det komme til at gå?

En hun ville måske være bedre, men vi vil helst ikke have unger, da det ikke er i vores interesse, og vi heller ikke vil ende med at have mere end 2 fugle?
Hvorfor jeg spørger, er fordi jeg ofte tænker på dem med mange undulater, og om de har købt parvis, og om de sammenfører dem en efter en....????!!!!! Og der er jo ofte mange af samme køn...

Det skal siges, at vi har haft Nico Pipling i ca 1 år, så han er ca. 1 1/2 år nu, og har skiftet hans lille bur ud med en mini voliere, netop med tanke på en pipper mere.
Han er til dels tam, men vi arbejder på sagerne med tillid, flyvetid og en masse snak. Han er vant til børn, kat og almindelig hjemmestøj i form af tv, musik og ungerne, og snakker gladeligt med
Han har et meget mildt sind, og de gange vi skulle flytte ham fra hhv kasse til bur, og over i nyt bur, har han været meget rolig, og han har ALDRIG bidt, ikke engang hakket.....han nusser. Vi har købt ham i plantorama, og blev netop valgt, fordi han skilte sig ud fra mængden. En rigtig dejlig og sød pipling.

Gå til sidste svar »

Svar til: han og hun sammen

• monica S Tilmeldt: jan 2014
    5 år siden

Eller hvad med en anden art....vil det komme til at gå??????

• Sofie J Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 2
    Svar: 150
    Fugle: 6
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 6
    5 år siden

hverken en han eller en hun er et problem.. De yngler kun hvis de får redekasse.

5 år siden

Okay.....dvs. at der vil ikke komme unger på noget tidspunkt???
    Jeg vil gerne være helt sikker, for det er synd hvis det sker, at de får unger....

• Sofie J Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 2
    Svar: 150
    Fugle: 6
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 6
    5 år siden

Jeg ved ikke hvorfor det er synd, men nej de yngler ikke hvis ikke de får en redekasse.

5 år siden

Det er synd fordi vi ikke ønsker at have unger, så derfor er det synd for dem at skulle have dem.
    Vi har ikke tiden til at have unger på nuværende tidspunkt.....

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    Annoncer: 1
    5 år siden

ja jag har en grå hun unge tilsalg, og unger er ikke noget problem hvis man ikke ønsker dem. Ane med grålingen......

5 år siden

Ane :Hvor i landet bor du?

Og vi ønsker ikke unger

5 år siden

Monica, hvis den skal gøres håndtam er det nødt til at være en unge. vi bor i Vestjylland. har også en voksen fugl der har haft unger i vores voliere kan du evnt også få hun er ikke tam selv om pippi er eget opdræt Ane

5 år siden

Ane

Nu er jeg mere rolig i forhold til det med unger, så søgekriterierne kan udvide, så det evt kunne blive en fru Nico pipling
    Hvor i vest er det henne?
    Har du unger p.t?
    Hvad er prisen på en unge?

5 år siden

bor ved Spjald i vestjylland er ringkøbing-Skjern kommune har som skrevet grålingen som er klækket 3/11 013 som nr. 3 af 5 unger. hun er herinde på f.g. og du skal bare trykke på marked der er jeg og grålingen så.her et meget ungt....

Svar til: han og hun sammen

Relaterede emner

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...