Ercan KErcan KBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2013-12-27

Ercan K Tilmeldt: dec 2013
Emne: 1
Svar: 1

HJÆLP Min hunundulat er syg tror jeg.

Hej. Jeg ville høre høre om nogen kunne hjælpe mig med min ene hunundulat. Jeg har 4 i alt og de har det godt sammen, men jeg tror at min ene hun er syg. Hun sidder meget oppustet og sover det meste af dagen hvilket hun ikke gjorde før, men pludselig vågner hun op, spiser og drikker som hun plejer, leger lidt med hendes mage, og lader ham fodre hende, men så sætter hun sig igen oppustet. Jeg har flyttet hende i et bur for sig selv for ikke at smitte de andre, men her spiser hun næsten ikke, når hun hører eller ser de andre undulater kalder hun på dem, og prøver ivrigt at komme ud til dem. Hun kravlede op og ned af buret i en halv times tid uden pause for at komme ud. Hvad skal jeg gøre? Tror i at jeg skal sætte hende ind til de andre igen, syntes det er rigtig synd og se hende sådan alene.

Gå til sidste svar »

Svar til: HJÆLP Min hunundulat er syg tror jeg.

• Andreas T Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 10
    Svar: 11
    Fugle: 3
    Fotoalbum: 2
    5 år siden

´mht. det med oppustede bryst og krop og lukker øjnene er tegn på hun trives... det er deres indikation på at de trives, og med henhold til det med at hun ivrigt prøver at komme over til de andre, og ikke spiser er fordi hun savner de andre...

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    Annoncer: 1
    5 år siden

jeg synes nu det lyder at der er noget der generer hende, har hun lagt æg for nyligt? det kunne jo være hun har læggenød se på hendes "gump" om den er hævet så skal hun have en dråbe levertran i næbbet...hurtigt, da det er en livstruende situation. ....Ane

• Ercan K Tilmeldt: dec 2013
    Emne: 1
    Svar: 1
    5 år siden

Tak for svarene, men hun var blevet rigtig syg og døde desværre

Svar til: HJÆLP Min hunundulat er syg tror jeg.

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...