Nadia CNadia CBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2013-8-12

Nadia C Tilmeldt: feb 2013
Emner: 7
Svar: 16
Fugle: 1

grå jaco bad

Min grå jaco vil ikke bade jeg har prøvet meget og nu brug for et godt råd
Har haft ham med under bruseren hvor ham bare går over i det hjørne længst væk fra vandet har prøvet gøre friske grene våde og sat i buret til ham har sat et fad med vand ind til ham men nej har prøvet med en forstørre også men heller ikk så er der ikk en der har et godt råd

Gå til sidste svar »

Svar til: grå jaco bad

• Sofie J Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 2
    Svar: 150
    Fugle: 6
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 6
    6 år siden

Har du prøvet at selv være under bruseren med ham.. Min er heller ikke glad for det, men når først han er våd så accepterer han det.

• Jacob D Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 2
    Videoer: 1
    6 år siden

eller tænd støvsugeren mens der står et fad med vand i bunden af hans bur ?? det har jeg hørt flere sige at det får deres til at gå igang med at bade

• Rabia&Birdy Tilmeldt: aug 2013
    Emner: 12
    Svar: 48
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 2
    6 år siden

Der kan være flere grunde til at den ikke vil bade! Måske er det fordi at den er bange for vandt..? Måske ved han ikke hvad det er og tror at det er noget farligt. Måske kunne du prøve at lægge en godbid henne ved vandet og se hvad der sker. Jeg er ikke ekspert men du kunne jo evt. prøve Jeg ved ikke hvad der er galt men tro ikke på mig!

• Nadia C Tilmeldt: feb 2013
    6 år siden

Har prøvet at være i bad med ham og der står han bare i det hjørne længst væk
    Har altid et fad vand til stå i buret som bliver skiftet sammen med hans skål med drikke vand har selvfølgelig også støvsuget så han har været i sit bur
    Jeg har ikk selv lagt godbider i hans fad det søger han selv for men ingen bad

• Sofie J Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 150
    Fugle: 6
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 6
    6 år siden

Ja men har du prøvet at tage ham med ind under når du holder ham.?

6 år siden

Ja og så bliver han sur og bider og det gør han længe og han vil heller i køkkenet vis jeg er ved noget der

• Marie N Tilmeldt: feb 2013
    Emne: 1
    Svar: 26
    Fugle: 2
    6 år siden

Prøv at tage ham med når du er i bad og lade ham rende på gulvet. Så kommer han selv når han bliver nysgerrig nok ! sørg for der er mulighed for han kan rende ind i badet. Og for at han kan se du bader (og overlever det. Haha)

6 år siden

Det vil jeg da prøve takk

• Jonna B Tilmeldt: jan 2014
    Svar: 14
    Fugle: 2
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 4
    5 år siden

Hejsa. Jeg vil bruge en forstøver hvis jeg var dig. De kan godt blive bange over at vandet rammer dem så hårdt.
    I Amazonas regnskove, kommer vandet heller ikke ned i store mængder, ( der gemmer de sig og søger ly) Men bader når der er let regnsbrise eller pytter.
    Mine kan ikke fordrage bruseren, derfor får de af forstøveren.
    De er nu så vilde med den, at de vil ha at jeg spuler dem ind i munden med den!!. vand gøjer....... Især den Blå-gule
    Ikke for meget de første gange, men tror han vil føle det er bedre. vi kan jo heler ikke lide en spand vand i hovedet!

Svar til: grå jaco bad

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...