Louise HLouise HBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2013-5-31

Louise H Tilmeldt: maj 2013
Emner: 3
Svar: 54
Fugle: 3
Fotoalbum: 1

Lidt sparsomt med aktivitet herinde?

Nu er jeg helt nyt medlem herinde på FG... og det slår mig, at der er lidt stille herinde?? Men måske er det bare mig - nu har jeg jo trods alt ikke været her så længe?

Gå til sidste svar »

Svar til: Lidt sparsomt med aktivitet herinde?

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Annoncer: 1
    5 år siden

jooooohh hopper danser og hujer, endelig en der siger det jeg synes mangler herinde ....AKTIVE medlemmer. prøver selv både med fugle, forum og sjove historier, men her er der bare.......kedeligt!! Ane

• Brian L Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 55
    Fugle: 1
    5 år siden

Jeg og sikkert også mange andre oprettede en profil for at støtte op omkring at få et fugle galleri.
    Men når det kommer til søge råd og hjælp fra erfarne fuglefolk, så findes der meget bedre steder.
    Jeg svarer selv på lidt spørgsmål her, men hvis jeg selv har spørgsmål, så stiller jeg dem et bedre sted

Jeg kan anbefale dansketamfugle.dk som også har et Facebook forum her www.facebook.com/groups/350366298404668

• Sarah Emilie B Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 17
    Svar: 153
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 2
    5 år siden

det er lidt federe Brian, hvis du kunne få et par af dine fuglevenner herover

TS - har selv tænkt tanken

• Louise H Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 3
    Svar: 54
    Fugle: 3
    5 år siden

Tak for anbefalingen, Brian. Jeg synes bestemt også, vi bør støtte op om dette initiativ, og taget i betragtning af at siden her er blevet en realitet, så burde der jo også være en vis interesse for den. Under alle omstændigheder kunne det da være dejligt, hvis flere af de erfarne fuglefolk fik lyst til at deltage på en side som denne.

Men jeg vil også lige kigge på den FB-gruppe, du har sendt link til.

Svar til: Lidt sparsomt med aktivitet herinde?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...