Husein VHusein VBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2013-10-16

Husein V Tilmeldt: okt 2013
Emne: 1
Svar: 1

undulat parring

Hej jeg har 2 flotte engelske undulater som er ca ved at være 1 år gamle jeg har lavet min egen redekasse ud af pap men de gider aldrig og gå derind hvordan skal jeg få dem til at få æg tak

Gå til sidste svar »

Svar til: undulat parring

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    Fugle: 5
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

først...papredekasse duer ikke lav en i træ, kan du ikke det så køb en, du får aldrig undulater til at acceptere en papkasse.
    jeg personligt stopper for iår, starter igen til april-maj i næste år.
    Men har også mine undulater i udestuen hvis du har dem i opvarmede rum er det fint nok

• Husein V Tilmeldt: okt 2013
    Emne: 1
    Svar: 1
    5 år siden

Okay tak

• Ginnie RG-24 Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 59
    Fotoalbum: 5
    5 år siden

Har du dine fugle inde eller ude ?
    Min avls sæson er først begyndt

• Lotte L Tilmeldt: nov 2013
    Svar: 9
    Fugle: 1
    5 år siden

En standard-undulatkasse. Størrelsen kan eksempelvis være 15x20x15 cm (BxLxH, indvendige mål). Indgangshullet skal være 4,5 cm i diameter. her er målene på redekassen

• Ane Vallensved S Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 6
    Svar: 48
    5 år siden

tjaaah mine to dejlige engelske undulater mener ikke de er færdige med ynglesæconen så nu er der 4 unger i kassen i en uopvarmet udesue....men har en el/oliekamin den sættes igang derude så håber de klarer sig .
    Bella og Bølle er et fantastisk dejligt par så håber (og tror) de klarer at få dem på pind. Ane

Svar til: undulat parring

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...