Freya KFreya KBruger på fugle - danmarks største fuglegalleri
Dato: 2017-12-5

Freya K Tilmeldt: jul 2015
Emne: 1

Nymfer (spørgsmål)

Hejsa

Jeg har to nymfer, Cody og Maggie. Cody er super tam og elsker opmærksomhed, hvor jeg der imod ikke har været så heldig med Maggie. Hun hvæser af mig hver gang jeg kommer for tæt på, selv når jeg fylder madskålen op, og bider hun efter mig. De har gået sammen i nogen måneder nu, og kan ikke finde ud af om de kan sammen eller ej. Cody ignorere hende for det meste, og hvis han kommer for tæt på hende bider hun efter ham. Men aligevel begynder hun at skrige hvis jeg tager Cody med ind i soveværelset. De har fået en madskål i hver deres ende af buret, for ellers får Cody ikke noget mad, og somme tider lægger Maggie sig over vandskålen så han heller ikke kan få vand. Er der en grund til hun opfører sig sådan, eller er det bare fordi hun er ‘Alfa’ hvis man kan kalde det det?

Og så en anden ting. Har købt en redekasse til dem, men de virker meget bange for den. Er der en måde jeg kan få dem til at vende sig til den er der? Og evt blive interesseret i at komme der ind? Eller skal jeg bare pille den ned igen?

Håber i måske kan give nogen svar på mine spørgsmål. Tak på forhånd

Svar til: Nymfer (spørgsmål)

Relaterede emner

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...